wtorek, 31 maja 2011

Zlot Chorągwi Dolnośląskiej; 21.maja.2011

W sobotę 21 maja, cała nasza drużyna udała się na wspaniałą wycieczkę jaką był wyjazd na Zlot Chorągwi Dolnośląskiej do Wrocławia. Dla wszystkich obecnych był to ogromny zaszczyt, ponieważ nie każdy mógł na niego pojechać. Kiedy po długiej podróży autobusem dotarliśmy na miejsce, zostały nam przekazane dalsze wskazówki. Otrzymaliśmy mapę Wrocławia i instrukcje dotyczące poruszania się po mieście wraz z dokładnymi zasadami gry. Celem gry terenowej, w której wzięliśmy udział, było pokazanie nam pięknego miasta jakim jest Wrocław, ponieważ wielu z nas zapewne kojarzył się on dotychczas niezbyt dobrze, znaliśmy go bowiem tylko od strony korków na drogach i rozkopanych ulic. Ku naszemu ogromnemu zdziwieniu, miasto to kryje w sobie niesamowite tajemnice, posiada bardzo urokliwe miejsca i zakamarki, które warto obejrzeć a także zapoznać się z ich historią. Bawiliśmy się doskonale ale czas nie pozwolił nam na to abyśmy zobaczyli wszystkie obiekty zaznaczone na mapie. Po męczącej wędrówce i przeprawach środkami komunikacji wróciliśmy na obiad. Po  posiłku dotarliśmy autobusem na wrocławski rynek aby tam wraz z innymi harcerzami wziąć udział w uroczystym apelu. Choć większość z nas była bardzo padnięta, daliśmy jednak radę wytrwać do końca, a po apelu wzięliśmy jeszcze udział w koncercie zespołu "Dom o zielonych progach". Po dniu pełnym wrażeń, zmęczeni ale zadowoleni wróciliśmy do domów, otrzymując jeszcze pamiątkowe plakietki, które oczywiście przyszyjemy do swoich mundurów ;)